План уроку: № 2; № 3 з предмета «Історія кераміки».


План уроку: № 2; № 3

з предмета «Історія кераміки».

Тема: № 2

Тема уроку №2, №3 Історія кераміки трипільської культури.

Мета уроку:

Навчальна: засвоєння учнями теоретичних знань про розвиток трипільської культури,
розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію, виховувати у учнів
естетичний смак.

розвиваюча: розвивати увагу, пам'ять, просторове мислення, спостережливість, розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію.

Матеріальне забезпечення уроку: презентація, конспект.

Тип уроку: урок комбінований.

Методи: презентація, ілюстрації.

 Міжпредметні зв'язки: дизайн кераміки, композиція малюнок, технологія кераміки, живопис.

Хід уроку
        I.            Організаційна частина:
- перевірка присутніх
- готовність учнів до уроку
актуалізація знань:
- термін кераміка походить від…;
- основні події у розвитку кераміки;
- в яку епоху з'явилась кераміка;
- таблиця розвитку кераміки народів світу;
- повідомлення теми й мети уроку
Сьогодні тема нашого уроку: «Історія кераміки трипільської культури.»

      II.            Вивчення нового матеріалу:
- розвиток кераміки в часи трипільської культури;
- кераміка зарубинецької та черняхівської культур;
- основні види керамічного посуду;
- технологічні прийоми керамістів трипільської культури.

Домашнє завдання: Вивчення теми «Історія кераміки трипільської культури»;
Відтворити трипільській орнамент на керамічному виробі (олівець, папір)

Презентації з теми уроків:
Трипільська археологія



Комментарии