План уроку: № 2; № 3
з предмета «Історія кераміки».
Тема: № 2
Тема уроку №2, №3 Історія кераміки трипільської культури.
Мета уроку:
Навчальна: засвоєння учнями теоретичних знань про розвиток трипільської культури,
розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію, виховувати у учнів
естетичний смак.
розвиваюча: розвивати увагу, пам'ять, просторове мислення, спостережливість, розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію.
Матеріальне забезпечення уроку: презентація, конспект.
Тип уроку: урок комбінований.
Методи: презентація, ілюстрації.
Міжпредметні зв'язки: дизайн кераміки, композиція малюнок, технологія кераміки, живопис.
Хід уроку
I. Організаційна частина:
- перевірка присутніх
- готовність учнів до уроку
- актуалізація знань:
- термін кераміка походить від…;
- основні події у розвитку кераміки;
- в яку епоху з'явилась кераміка;
- таблиця розвитку кераміки народів світу;
- повідомлення теми й мети уроку
Сьогодні тема нашого уроку: «Історія кераміки трипільської культури.»
II. Вивчення нового матеріалу:
- розвиток кераміки в часи трипільської культури;
- кераміка зарубинецької та черняхівської культур;
- основні види керамічного посуду;
- технологічні прийоми керамістів трипільської культури.
Домашнє завдання: Вивчення теми «Історія кераміки трипільської культури»;
Відтворити трипільській орнамент на керамічному виробі (олівець, папір)
Презентації з теми уроків:
Трипільська археологія
Презентації з теми уроків:
Трипільська археологія
Комментарии
Отправить комментарий