План уроку: № 4; № 5 «Історія кераміки »


План уроку: № 4; № 5

з предмета «Історія кераміки».

Тема: № 3

Тема уроку №4, №5 Історія кераміки країн Близького Сходу.

Мета уроку:

Навчальна: засвоєння учнями теоретичних знань про розвиток кераміки країн Близького Сходу,розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію, виховувати у учнів
естетичний смак.

розвиваюча: розвивати увагу, пам'ять, просторове мислення, спостережливість, розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію.

Матеріальне забезпечення уроку: презентація, конспект.

Тип уроку: урок комбінований.

Методи: презентація, ілюстрації.

 Міжпредметні зв'язки: дизайн кераміки, композиція малюнок, технологія кераміки, живопис.

Хід уроку
        I.            Організаційна частина:
- перевірка присутніх
- готовність учнів до уроку
актуалізація знань:
- розвиток кераміки в часи трипільської кудьтури;
- основні види керамічного посуду;
- технологічні прийоми керамістів трипільської культури;
- таблиця розвитку кераміки народів світу;
- повідомлення теми й мети уроку
Сьогодні тема нашого уроку: «Історія кераміки країн Близького Сходу.»

      II.            Вивчення нового матеріалу:
- поява перших виробів з випаленої глини;
- кераміка Єгипту ,Вавілону, Китаю;
- технологічні прийоми виготовлення кераміки Близького Сходу;
- основні види та мотиви декорування керамічних виробів;


Домашнє завдання: Вивчення теми «Історія кераміки Близького Сходу»;
Відтворити орнаменти Близького Сходу  на керамічному виробі (олівець, папір)

Презентації з теми уроків:

Комментарии