План уроку: № 4; № 5
з предмета «Історія кераміки».
Тема: № 3
Тема уроку №4, №5 Історія кераміки країн Близького Сходу.
Мета уроку:
Навчальна: засвоєння учнями теоретичних знань про розвиток кераміки країн Близького Сходу,розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію, виховувати у учнів
естетичний смак.
розвиваюча: розвивати увагу, пам'ять, просторове мислення, спостережливість, розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію.
Матеріальне забезпечення уроку: презентація, конспект.
Тип уроку: урок комбінований.
Методи: презентація, ілюстрації.
Міжпредметні зв'язки: дизайн кераміки, композиція малюнок, технологія кераміки, живопис.
Хід уроку
I. Організаційна частина:
- перевірка присутніх
- готовність учнів до уроку
- актуалізація знань:
- розвиток кераміки в часи трипільської кудьтури;
- основні види керамічного посуду;
- технологічні прийоми керамістів трипільської культури;
- таблиця розвитку кераміки народів світу;
- повідомлення теми й мети уроку
Сьогодні тема нашого уроку: «Історія кераміки країн Близького Сходу.»
II. Вивчення нового матеріалу:
- поява перших виробів з випаленої глини;
- кераміка Єгипту ,Вавілону, Китаю;
- технологічні прийоми виготовлення кераміки Близького Сходу;
- основні види та мотиви декорування керамічних виробів;
Домашнє завдання: Вивчення теми «Історія кераміки Близького Сходу»;
Відтворити орнаменти Близького Сходу на керамічному виробі (олівець, папір)
Презентації з теми уроків:
Презентації з теми уроків:
Комментарии
Отправить комментарий