План уроку: № 6; № 7;№ 8 «Історія кераміки »

План уроку: № 6; № 7;№ 8

з предмета «Історія кераміки Західної Європи ».
Тема№4
Тема уроку № 6; №7; № 8  Історія кераміки країн Західної Європи.

Мета уроку:
Навчальна: засвоєння учнями теоретичних знань про розвиток кераміки країн Західної Європи,розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію, виховувати у учнів
естетичний смак.
розвиваюча: розвивати увагу, пам'ять, просторове мислення, спостережливість, розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію.
Матеріальне забезпечення уроку: презентація. 
Методи: презентація, ілюстрації.
Міжпредметні зв'язки: дизайн кераміки, композиція малюнок, технологія кераміки, живопис.
Хід уроку
        I.            Організаційна частина:
- перевірка присутніх
- готовність учнів до уроку
актуалізація знань:
- технологічні процеси виготовлення кераміки країн Близького Сходу.
- основні види та мотиви декорування керамічних виробів країн Близького Сходу.
- повідомлення теми й мети уроку
Сьогодні тема нашого уроку: «Історія кераміки країн Західної Європи.»
Вивчення нового матеріалу:
Вив     - історичний розвиток кераміки Греції;
- історичний розвиток кераміки Італії;
- історичний розвиток кераміки Франції XVI-XIX ст.(початок виробництва європейського фарфору);
- історичний розвиток кераміки Англії XVIII-XIX ст.;

Домашнє завдання: Вивчення теми «Історія кераміки країн Західної Європи»; конспект.

Комментарии